beUnited BitterBallenBorrel Rotterdam Doelgroep selectie en hoe verder Joost van Beers Movements Marketing

BitterBallenBorrel Rotterdam

Datum/Tijd
Datum 19-05-2022
Tijd 17:00 - 20:00
Adres
Coolsingel 114
3011 AG Rotterdam

beUnited is…. omdat wij zijn!

Bij beUnited gaan we uit van het diepgewortelde mensbesef, dat wij allen onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. beUnited is de krachtigste belangenorganisatie van, vóór en dóór het MKB, waar de mens, ondernemerschap, toewijding in delen en relaties tussen mensen onderling centraal staan. beUnited is…. omdat wij zijn!

BitterBallenBorrel

beUnited organiseert, sinds 2011 meer dan 400 BitterBallenBorrels per jaar en biedt MKB ondernemers de mogelijkheid om te verbinden, verenigen, netwerken, contacten op te doen, elkaar te ondersteunen, informatie te vergaren en content te bieden. BitterBallenBorrel(s) zijn veilige zakelijke bijeenkomsten die worden georganiseerd binnen het wettelijk kader van de WOM.

BitterBallenBorrel Rotterdam Powered by beUnited

BitterBallenBorrel Rotterdam

BitterBallenBorrel Rotterdam is een inspirerende zakelijke meetup die wordt georganiseerd voor en door MKB ondernemers uit Rotterdam e.o.

Netwerken & Thema lezing
Iedere BitterBallenBorrel Rotterdam nodigen we een inspirerende (thema) spreker uit voor een korte lezing over een maatschappelijk en/of ondernemers thema, wordt er een pitch gegeven door een deelnemer en is er meer dan voldoende tijd om met elkaar in gesprek te gaan.

Programma

17.00 – 18.00 uur Netwerken

18.00 – 18.30 uur Bereik opbouwen, Frequent zichtbaar & Relevant zijn

18.30 – 19.45 uur Netwerken

19.45 – 20.00 uur Verloting & Pitch

20.00 – 21.30 uur Natafelen

Bereik opbouwen, Frequent zichtbaar & Relevant zijn

Laten weten dat je er bent, leads opvolgen, wie wat waar en hoe? Jouw salesfunnel vullen en kwalitatief opvolgen!

Hoe doe je dit, welke tools zet je in en wat is een goede conversie. Dit doe je door middel van de BFR methodiek; Bereik opbouwen, Frequent zichtbaar en Relevant zijn op je doelgroep.

beUnited BitterBallenBorrel Rotterdam Doelgroep selectie en hoe verder Joost van Beers Movements Marketing

Joost van Beers, founder van en directeur bij onze landelijk partner Movements Marketing vertelt je graag meer over deze BFR methodiek en geeft antwoord op je vragen.

Klanten omschrijven Joost als oprecht geïnteresseerd. Contact maken, onderhouden, verbinden, handen uit de mouwen steken, dingen aanpakken, denken in oplossingen, werken aan resultaten, kwaliteit leveren zit in zijn DNA.

Laagdrempelig

BitterBallenBorrel bij Restaurant Het Schielandshuis is laagdrempelig zakelijk netwerken zonder vaste kosten; de toegang, het programma, de begeleiding, het reserveren, bijwonen van de lezing en de bitterballen van Kroketterij de Bourgondiër zijn kosteloos, je betaald enkel voor de genoten consumpties. Natafelen is optioneel.

Reserveren

Bij BitterBallenBorrel Rotterdam is reserveren op deze website de enige verplichting. Dat kan heel eenvoudig hieronder op de eventpagina, je ontvangt een bevestiging van jouw reservering in de mail.

13 Deelnemers

  • Don Eskolina
  • Joost Martens
  • Hans van der Meulen
  • Giorgina Mooij
  • Frank Straube
  • Marc Schouten
  • Hans Zoon Zoon
  • Eric van Abbe
  • Ad Van Koppen
  • Fadima Gul
  • Monique van Melle
  • Anna Fransen
  • Rita Williams

Reserveringen


BitterBallenBorrel Rotterdam + (optioneel natafelen)



Geef een reactie