Webinar: Hoe CX-leiders de beste Customer Experience realiseren

Hoe CX-leiders de beste Customer Experience realiseren

Webinar

Hoe CX-leiders de beste Customer Experience realiseren

26 mei 2021 | 11:00 – 12:00 uur (CET)

Tijdens het Sabio en Forrester webinar op 26 mei, hoor je de bevindingen van Forrester over Customer Experience en welke bedrijven hierin uitblinken. Hoe richten de leiders hun CX in?

Ontdek tijdens het webinar:
·      Welke bedrijven de beste customer experience bieden en hoe ze dit doen. 
·      Wat klanten nu echt willen (en verwachten).
·      Forrester’s bevindingen over CX (Customer Experience).

Webinar: Hoe CX-leiders de beste Customer Experience realiseren

Weten wat klanten echt verwachten en willen en daarop inspelen is key. Hiervoor moet je controle hebben over alle kanalen voor klantinteractie. Alles draait om wendbaarheid en merkbeloftes op één lijn brengen met CX (en deze gedurende de hele klant lifecycle waarmaken). Het gratis webinar biedt diverse belangrijke tips en adviezen om jouw eigen CX en klantcontactcenter te optimaliseren.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on google
Share on pinterest
Share on tumblr
Share on telegram
Share on xing
Share on whatsapp
Share on email
Share on print
Redactie beUnited
De redactie van beUnited (re)post actueel Ondernemersnieuws op de nieuwspagina van beUnited, het krachtigste zakelijke netwerk van, vóór en dóór MKB ondernemers, directeuren en managers in Nederland.

Geef een reactie