Persbericht | PZO gaat partnership aan met beUnited

Op 1 januari 2021 is het Platform Zelfstandig Ondernemers (PZO) een strategisch Partnership aangegaan met beUnited. PZO, opgericht in 2000, zet zich in voor het duurzaam borgen van zelfstandig ondernemerschap door een krachtige lobby richting de politiek, het Ondersteunen van ondernemers en het bevorderen van samenwerkingen en netwerken op lokaal, regionaal en landelijk niveau.

Margreet Drijvers, directeur van PZO, is erg blij met het Partnership met beUnited. “beUnited is een krachtig netwerk die ondernemers met elkaar in contact brengt. Dat is juist in deze tijd zo ontzettend belangrijk. Naast een fijne samenwerking kijken we ernaar uit om de stem van nog meer ondernemers te vertegenwoordigen in politiek Den Haag”.

“beUnited is een krachtig netwerk die ondernemers met elkaar in contact brengt. Dat is juist in deze tijd zo ontzettend belangrijk”

“beUnited heeft tot doel om haar ondernemende leden te ondersteunen om op een verantwoorde wijze te ondernemen, hen te begeleiden bij het verder professionaliseren en versterken van hun onderneming en hun belangen te behartigen. beUnited is erg blij met het strategisch Partnership met PZO, door het partnership met PZO kunnen we de stem van onze 40.000 leden nog beter laten doorklinken in den Haag.” aldus beUnited oprichter Pancras Pouw.

“Door het partnership met PZO kunnen we de stem van onze 40.000 leden nog beter laten doorklinken in den Haag”

Daarnaast heeft beUnited, in samenwerking met PZO, Personal Memberships ontwikkeld w.o. een (legal en non-legal) helpdesk en zullen we geregeld op de, jaarlijks ruim 600 online en offline beUnited events, communiceren wat de voortgang is over prangende ondernemerszaken.

Info over Corona Steunpakketten

De eerste gezamenlijke communicatie staat al gepland. Op de virtuele BitterBallenBorrel op 11 februar1 a.s. vertelt Margreet  Drijvers alles over de Corona Steunpakketten van de overheid.

Redactie beUnited
De redactie van beUnited (re)post actueel Ondernemersnieuws op de nieuwspagina van beUnited, het krachtigste zakelijke netwerk van, vóór en dóór MKB ondernemers, directeuren en managers in Nederland.